Thursday, 5 September 2013

new sem,,new hope !!



assalamualaikum.lame pulak tak update blog asenye..berdebu dah entry ni,,hahaha..ntahpapentahhh.hehe..cuti sem dah habis..dua bulan lbih..sekejap pulak rese..sem ni dah masuk semester ketiga..baru nak jadi senior..


lepak la kat pantai dulu...<3











dah masuk sem baru ni..maka datang lah semangat baru..semangat ke?? hahaha..poyo je..semangat la sangat kann!! tp,, betol,,setelah apa yang berlaku..yang terjadi..ada hikmahnya..itu sume dugaan driNYA..kita sentiasa akan diuji..dan terus diuji..agar kita terus menjadi hamba yang tabah dan tidak leka dan alpa...kita manusia ibarat sebagai pelakon yg berada di atas pentas..menjalani kehidupan yang telah diatur cantik olehNYA...sedih,,gembira,,,suka ..duka..itu adalah perasaan yg dikurniakan olehNYA kepada kita..



sooo...semangat lahh ckit!! azam baru la,,nak bnyak pon takpe kann!!






















yeahhh!! yakin bolehh!! aja- aja fighting !!


~cik kechik ~


~Cik kEChik~

No comments:

Post a Comment