Monday 30 July 2012

TUHAN JAGAKAN DIA








Hanya dirimu yang ku cinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku
 ****************************


Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadamu
******************************



 Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku
******************************

Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
*******************************
  


 Walau ku tahu kau takkan sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadamu
**********************************




Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku
 **************************


 Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
*************************



 Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku
********************************



Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku 
*********************************



Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
*****************************






Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku


Aku sungguh sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
*****************************

# JUST FOR U...**** #







~Cik kEChik~

No comments:

Post a Comment