Tuesday 30 April 2013

alhamdulillah, syukur..baru2 ni dapat lagi tambah pengalaman baru...sekarang baru nampak, apa hikmah nye TUHAN bagi aku smbung dalam bidang ni..betol lah, setiap perancangan ALLAH tu, mmg dah terbaik untuk kita kan..=)

banyak jugak pengalaman yang aku dapat lepas pergi buat fieldwork ni...buat kjian pasal air, udara, batuan..biodiversity pon ad..kan..sangat menarik..hehe..budak alam sekitar la ktekan..hehe..



ni time kitorang kene buat cross sectional tuk sungai kt ulu yam tu..best!!




eh,eh,,,,tunggu2..nak pi mana tu...




pia, fara, dan aku..=)


ni dak2 coursemate..kat fakulti alam sekitar upm


hoi,,hoi, farah..tutup muka lak dye,,,malu la tu..hehe


apa yang penting, kerjasama!


semangat tak kami?? hehehe..sambil diperhatikan lecturer kami.DR. Rohaizah...haha..ini sume poyo!!


ni mase kt ulu yam,,=)



dyeorang sume adik2 sy..=) 




mcm budak2 la plak..hehehe


besar x beg saya?? mcm nk g camping lame2..pdahal, 2 hari je pon..


menikmati keindahan sungai...


water sampling!!


ni group saya bersama dr, kerol..=)



tekun mendengar penerangan oleh dr. makmom..blaja pasal air quality la ktekan..poyo je tu!! haha


tekun tak kami mndengar briefing? pdahal, mata tgok je manual tu..haha


yang ni muka xleyh bla,,,,serius kot!
hahaha


kami lah budak BEST a.k.a BAC. OF ENVIRONMENTAL SCIENCE & TECHNOLOGY 





~Cik kEChik~

No comments:

Post a Comment