Wednesday 3 July 2013

hargai aku...(T_T)

wahai insan yang bergelar adam...
jangan lah sesekali kau menyentuh hati kaum hawa ini..
dengan niat hanya sekadar untuk suka2..





insan ini jua ada perasaan..
mudah tersentuh,,mudah menangis,mudah ketawa
kotakanlah janji mu seperti sebelum kau mendapatkan ku..
kenapa hati ini sering disakiti..
kenapa diri ini sering tak dihiraukan..


ya..benar,...
memang mungkin silapku..
yang terlalu berharap dan terlalu mengharap..
terlalu meminta simpati..dan terlebih memberi cinta...
maafkan aku ..
jika aku yang terlalu menyayangi..




wahai kaum adam..
tinggalkan lah aku jika niat mu hanya untuk mempermainkan diriku..
tinggalkanlah aku jika kau tidak mampu untuk menghargai diriku..
tinggalkan aku...
tinggalkanlah...







just leave me alone....
hatiku tidak mampu lagi menahan kesakitan ini..
biarlah aku pergi mencari ketenangan..









~Cik kEChik~

No comments:

Post a Comment