Saturday 9 May 2015

~ketenangan~

Allaurabbi...
kadang-kadang rase alone sangat..
tapi sebenarnya tak..
sebab aku yakin KAU selalu mendengar rintihanku..
mendengar kata hatiku..

bila aku dah mula rase down..
mula aku ingat mak..
aku ingat ayah..
rindu mereka...
aku rase nak ceritakan semua apa yang aku rase sekarang ni..

ma..
abah...
maafkan orang..kalo orang tak buat ma ngan abah gembira..

tapi..
orang janji..
orang akan buat ma ngan abah gembira suatu hari nanti..
walau bukan hari ni..


YA ALLAH..
lemah rase diri ini..
sesak rase dada ini..
aku tak mampu lagi menahan air mata ni..


YA ALLAH..
maaf..
bukan kerna aku tak mampu untuk hadapi ujian MU ini..
tapi ingin meminta sedikit kekuatan dari MU untuk aku teruskan perjalanan hidupku..
aku tahu..ini semua ujianMU untuk aku..

tabahkan hati ini YA ALLAH..
kuatkan semangat hambaMU ini YA ALLAH..

*mata masuk habuk dah. :'( 

ok. enough.. stop here.. wasalam. 

 



~Cik kEChik~

No comments:

Post a Comment