Sunday 16 September 2012

:: aku SAYANG mereka ::



ni la family aku....abah, ma, along, apih, aku, ida, solah dan adik man...ni tyme raye ari tu..1 syawal..tyme ni la aku rse sangat2 bahagia sbb dapat raye sama2 ngan mereka. dah lame kowt xraya sme2 camni..namu pa pe pun....apa yang berlaku di sepanjang ramadhan tahun ini, aku akan ingat sampai bile2..sampai aku mati..saat TUHAN sedang menguji kesabaran, ketabahan kami untuk hadapi ujian yg telah diberikanNYA...namun, kami sedar setiap apa yng berlaku pasti ad hikmah di sebaliknya...apa jua yang berlaku pada hari - hari yang mendatang, aku akan tetap ingat pesanan kedua ibu bapaku..setinggi mane pon kita belajar,, ibu bapa kita hendaklah kita utamakan..perjalananku masih jauh..dan masih banyak lagi cabaran yang akan aku hadapi.. namun, aku kene ingat, sesukar manapun halangan,cabaran dan dugaan itu,, hadapilah dengan tenang..INSYAALLAH..sesungguhnya ALLAH sentiasa bersama dengan org2 yang sabar..dan aku bersyukur , ALLAH msih memberi peluang kpd kami untuk merasai kasih sayang seorang ibu...






perjalananku masih jauh..

sekian, terima kasih...

~Cik kEChik~

No comments:

Post a Comment