Saturday 15 September 2012

:: say something ::



salam ukhwah, salam sejahtera, salam 1 malaysia....wah2..skema la plak..hehehe..pejam celik..pejam celik , dah msuk 2 minggu duk kat upm serdang...sekejap je rase..ish2...dengan minggu orentasi yg bezz gler .." bezz ker??? " hahaha...in braket...tp..xpe..banyak mende baru yg aku dapat blajar stelah menjejak kan kaki aku kat upm ni..

hmmm,,, ok la..sbenarnye banyak mende gak nak crite time minggu orentasi ni..yelah..2 minggu kowt orentasi..mmg membina semangat sungguh la..tido lak smpai 2-3 pagi..huahua..bangun pagi mata dah bengkak..haha..takpe, pengalaman..orang kate, pengalaman macam ni xdapat cari dah bile kita di alam pekerjaan..tyme belaja la kite nk enjoy pon..tol x?? hehehe..







aishh...semalam, 15 sept kan? huhu..aku sebenarnye nak wish bday kakak aku yg ke 28 kowt...huahua.. 28 tahun dah kau long..sanah helwah..semoga panjang umor dan sentiasa dimurahkan rezki..aku doakan jgok smoga jumpe jodh cpat..pe pun, aku bangga sbb ko org yg pling berjaya dlm fmily..kbtolan plak, tyme bday ko, dapt g korea kan..tahniah la..hehe..salood laaa sis! pe pon, hav a nice journey n jgn lpe bwak blik souvenir kat aku..hahaha..




ok la..thats all yg aku nak melalut ari niey..hahha...sayonara, ari gato haik!!!





~Cik kEChik~

No comments:

Post a Comment