Sunday 26 May 2013

perasaan apakah ini??

YA ALLAH..
sesungguhnya aku adalah insan sangat lemah
seorang insan yang digelar hawa
dikurniakan jiwa yang lemah lembut

********************
YA ALLAH..
perasaan apakah ini ??
perasaan apakah yang hadir dalam jiwaku ini..
mengapa aku terlalu mudah untuk merasakan persaan sebegini

*********************
YA ALLAH..
jika ini adalah ujian Mu kepada ku..
aku terima YA ALLAH..
tapi, kurniakan lah kekuatan kepadaku untuk menghadapinya


*************************

YA ALLAH..
sesungguhnya...aku masih lagi tidak mampu mengawal perasaanku ini
adakah pertemuan yg pertama kalinya telah membuatkan aku jatuh cinta??
YA ALLAH..benar..hati ini selalu memberontak
hati ini selalu berharap
hati ini selalu mengingat..
akan pertemuan pertama kali itu..

*****************************

YA ALLAH..
jika benar dia milikku..dekatkanlah hatiku dengan hatinya
dan..jika dia bukan milikku..damaikanlah aku dengan ketentuanMU..

AMIN...



sincerely, cik kechik ^_^






~Cik kEChik~

No comments:

Post a Comment