Monday 13 May 2013

:: sedar diri ::

assalamualaikum..kabare??
waras...
ckap jowo la plok..hok aloh mung!! haha

aishhh..apa ak merapu ni...
sebenarnya nak berkongsi cerita sedih..
sedih ke??
agak la kot...sedih dan kesal dengan sikap diri sndiri yang smbil lewa
ari ni dpat markah tuk test 2 subjek kimia...

perghhh! terbaik!! amik kau... teruk gler..sbb ak tak study,,main2 lagi..amik la ngan markah kau yg tak berapa nak sedap mata memandang tu! 



time tu jugak..dr khairul yang ajar kimia aku ckap
" belajar tu jangan lah nak lulus exam je, belajar lah tuk masa depan"
tersentap aku seketika...ye, btol ckap dr. sbb salma ni aku rse, aku blaja just nak lulus exam je..
tu pon ad gak yg tak lulus..kan..tu la.len kali niat tu kene btol kan..
skrang, aku dah sedar..aku silap..thanks DR.KHAIRUL..kerana telah mengingatkan aku...menyedarkan aku..
alhamdulillah..

kadang2, ALLAH akan bagi apa yang kta nak berdasarkan apa yng kita mintak kan..
ALLAH tu ADIL..^_^
INSYAALLAH, aku akan buat yg terbaik tuk final
semoga hari esok lbih baik dr semalam..
AMIN..^^,

WAALLAHUALAM..


~Cik kEChik~

No comments:

Post a Comment